Geldsnor gaat op Blogspot

 Zo, goedemiddag luitjes! Er is veel gebeurd de afgelopen tijd, waaronder een foutje bij het sluiten van mijn oude blog. Je kent het wel; dat je drukt op een knopje, en nog verwacht dat je daarbij nog wel de vraag krijgt "weet je het zeker". 

Nou, op zich wist ik het zeker. Maar ik was toch te vroeg. En nu, enkele weekjes later heb ik het toch gemist om te kunnen bloggen. Helaas betekent het wel dat ik al mijn slimme posts kwijt ben met alle informatie die er op stond. Want stom genoeg heb ik die niet gebackupped. Tenminste: ik heb ze wel gebackupped, maar ook mijn hosting beëindigd. Stom!

Maar de kennis er over ben ik nog niet kwijt, dus ik kan als de tijd rijp is er vast wel weer iets over schrijven. 

Ondertussen: ik heb een nieuwe baan, bij een redelijk bekend bedrijf in Nederland waar ik over enkele weekjes begin. Ik weet zelfs dat één van de andere financiële bloggers een collega van mij wordt. Voor ons een weet, voor jullie een vraag. 

Ik hoop dat met dit nieuwe stekje op het internet ik weer mensen van dienst kan zijn met mijn saaie energiestatistiekjes en wazige analyses. 


Reacties

  1. Nouja zeg, Geldnerd, man, welkom terug! Je kon het niet laten he, dat bloggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uhh Geldsnor bedoel ik natuurlijk. .Al die geldsnorren/nerds die een doorstart maken tegenwoordig ;-)

      Verwijderen
  2. Mooi dat je weer terug bent. Maar...bij Geldnerd staat een foto bij je reactie, dat wil je wellicht niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug! Verslavend hè, dat bloggen? Geen offline backup van de wijsheden? Foei!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha! Wat leuk, Geldnerd is back!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whoops! Maar leuk dat je er weer bent en weer doorgaat met saaie energiestatistiekjes en wazige analyses. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je toch doorgaat met bloggen. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meer door minder7 april 2024 om 04:15

    Goed dat je bent weggegaan bij het vorige bedrijf. Hoop dat er nu wat meer waarde wordt toegekend aan je kennis en kunde.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je toch verder gaat met bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Quiz: route naar rijkdom

De thuisbatterij: goed plan, of niet?