Geldsnor en zijn nieuwe baan

Een poosje geleden ben ik begonnen bij mijn nieuwe werkgever. Een goede vriend van mij werkte daar al een paar maanden en attendeerde mij op de functie. 

Een goede functie, met een salaris van 5 cijfers voor de komma per maand. Bij mijn oude werkgever was ik niet geheel tevreden.  Een fantastisch team, leuke uitdagingen maar een twijfelend hoger management. 

Uiteraard heb ik al een poosje werkervaring. Een jaar of 20. En het gras is zelden echt groener bij de buren. Uiteraard loop ik ook bij deze firma tegen dingen aan. 
Ten eerste is het onvoorstelbaar groot. Zonder te zeggen welk bedrijf het precies is,  maar collega's herkennen het wel: we hebben een inpandige supermarkt die 24u per dag open is.

Maar ook ontzettend veel parkeerproblemen, fileproblematiek en ander gedoe zoals flexwerkplekken in diverse panden en plaatsen. En ook een enorme hoeveelheid stakeholders. Ik weet nog niet of dit mijn firma is. Misschien. Maar misschien werk ik ook weer rap op mijn oude werkplek, in een fantastisch team. En moet ik twijfelend hoger management voor lief nemen?

Reacties

  1. Meer door minder14 mei 2024 om 02:04

    Natuurlijk is er overal wel wat, weggaan was op dat moment de goede optie. Ik denk dat je oude werkgever nu wel in de gaten heeft wat je wel niet allemaal deed. Als ze je nu terug zouden willen bepaal jij de voorwaarden en kan je toekomstopties inbouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wellicht een hele brutale vraag maar is dat bruto of netto die vijf cijfers?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Netto een kleine 6000 EUR per maand. Bruto over de 10.000 EUR.

      Verwijderen
    2. Exclusief bonus of reiskostenvergoeding overigens.

      Verwijderen
  3. Okee, dank je voor je antwoord!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Quiz: route naar rijkdom

Geldsnor heeft het helemaal verkeerd aangepakt